loading...
دانلود نرم افزار | اف سی سافت
آخرین ارسال های انجمن
اف سی سافت بازدید : 58 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

همه ی ما خواستار آماردهی لحظه ای می باشیم. سیستم عامل اندروید آمار دهی در مورد اتصالات شبکه ای را بر روی صفحه ی نمایش شما نشان نمی دهد. شما از پهنای باندی که برای دانلود و آپلود مصرف کرده اید اطلاعی ندارید. این نرم افزار، یک ابزار ساده برای ثبت اطلاعات شبکه شما می باشد. شما می توانید یک نشانگر در هر گوشه از تصویر خود که خواستید قرار دهید، رنگ آن را تنظیم کنید و به بررسی لحظه ای ارتباطات خود بپردازید. شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۲.۲ به بالا دارید.

 

Network Monitor Mini Pro 1.0.104 نرم افزار ثبت اطلاعات اینترنت Network Monitor Mini Pro 1.0.104 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 58 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Camera KK یکی از بهترین نرم افزار های دوربین برای سیستم عامل اندروید است که با این برنامه ی کاربردی می توانید به صورت حرفه ای و همه جانبه برروی عکس های گالری خود مدیریت داشته باشید و تغییرات دلخواه و شگفت انگیز را برای زیبا ساختن و متفاوت سازی را برروی ان ها اعمال نمایید. امکانات این نرم افزار وجود ۳ حالت عکاسی، فیلم برداری و پانوراما ، دارای ۱۲ افکت زنده ، تایمر معکوس و … است . شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۴.۰ به بالا دارید.

 

Camera KK v1.2 نرم افزار مدیریت حرفه ای دوربین Camera KK Full v1.2 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 68 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

a یک نرم افزار لانچر عالی در زمینه ی شخصی سازی اینترفیس اندروید از گروه MYCOLORSCREEN می باشد.با استفاده از Themer Beta می توانید ظاهر گوشی اندرویدی خود را تقویت کرده و تا حد قابل توجهی آن را بهبود ببخشید . این نرم افزار با دارا بودن هزاران تم فوق العاده زیبا و شیک به شما این امکان را می دهد که از میان آن ها یکی را به دلخواه انتخاب کرده و اینترفیس موبایل خود را دگرگون سازید .این نرم افزار بر روی اندروید ۴.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Themer Beta v1.53 نرم افزار لانچر محبوب Themer Beta v1.53 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 56 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

با توجه به فراگیر شدن اینترنت و دسترسی بسیاری از کاربران به اینترنت با سرعت بالا، سیستم اشتراک گذاری و نمایش فیلم ها به صورت آنلاین در بسیاری از سایت ها متداول شده است. اگر سرعت اینترنت شما پایین است و نمیتوانید فیلم های آنلاین را مشاهده کنید یا اگر دوست دارید یک نسخه از کلیپ های مورد علاقه تان را روی کامپیوتر خود داشته باشید از نرم افزار Apowersoft Streaming Video Recorder استفاده کنید ! Apowersoft Streaming Video Recorder می تواند به صورت خودکار ، پخش هر نوع ویدئو را از روی مدیاپلیر یا مرورگر وب تشخیص داده و سپس آنها را روی کامپیوتر شما ضبط و ذخیره کند تا دیگر نیازی به کپی و ارسال لینک ویدئو نداشته باشید .قابلیت ضبط ویدئو از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدئو مانند Veoh, Joost, YouTube, Yahoo Video, Dailymotion, Metacafe, CBS, PBS, SVTPlay, TV4Play و … از امکانات مهم این نرم افزار به شمار می رود.

 

Apowersoft Streaming Video Recorder 4.9.1 نرم افزار ضبط ویدئو های آنلاین Apowersoft Streaming Video Recorder 4.9.1

 

اف سی سافت بازدید : 341 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

اگر شما از آن دسته افردای هستید که کارتان با شبکه ها است نرم افزار SoftPerfect Network Scanner بسیار به کارتان می آید. این نرم افزار دارای IP چند رشته ای، نت بایوس، اسکنر و SNMP پیشرفته است که برای مدیران و کاربران عمومی که در امنیت کامپیوتر علاقه مند هستند در نظر گرفته شده است.این نرم افزار دارای IP چند رشته ای، نت بایوس، اسکنر و SNMP پیشرفته است که برای مدیران و کاربران عمومی که در امنیت کامپیوتر علاقه مند هستند در نظر گرفته شده است.

 

SoftPerfect Network Scanner 5.5.11 نرم افزار کنترل شبکه SoftPerfect Network Scanner 5.5.11

 

اف سی سافت بازدید : 60 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Serif PhotoPlus Digital Studio ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و تدوین تصاویرمی باشد. Serif PhotoPlus از محیط layering برای ویرایش پشیبانی خواهد کرد. افکت ها و براش های بسیاری در این ابزار گنجانده شده است تا این که کاربر بتواند علاوه بر امکانات فوق العاده حرفه ای نرم افزار از امکانات موجود در قسمت افکت ها هم بهره مند شود. کیفیت در ذخیره سازی تصاویر و انتخاب فرمت کاملاً در اختیار کاربر است و با توجه به درخواست کاربر است که فایل تصاویر ذخیره می شود. طراحی تصاویر و نقاشی های حرفه ای، بهبود روشنایی، کنتراست و تعادل، از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر، امکان سیاه و سفید کردن تصاویر، رنگ کردن تصاویر سیاه و سفید، امکان تغییر در شیب رنگ تصاویر، اضافه کردن افکت های خاص، افکت ها و براش های زیبای نرم افزار، امکان استفاده از فرمت PSD و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. سرعت بسیار بالا در بارگزاری و پس از پایان کار در ذخیره سازی تصاویر حجیم از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

 

Serif PhotoPlus X7 17.0.0.18 نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر Serif PhotoPlus X7 17.0.0.18

 

 

اف سی سافت بازدید : 76 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

یک بازی آنلاین فوق العاده با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژیک محصولی از استودیوی بازیسازی Empire Games می باشد که شبیه سازی بازی کشاورز خوشحال و کامل از پرورش حیوانات، زمین های کشاورزی و … را در گوشی یا تبلت اندرویدی شما می کند! می توانید حیوانات مورد نظر خود را خریداری یا ایجاد کنید و آن ها را پرورش دهید و در مواقع مورد نظر از فروش آن ها درآمد کسب کنید. در این بازی می توانید با دیگر کاربران جهانی به رقابت پرداخته و یا با ادد کردن دوستان از طریق آی دی کد به رد و بدل کردن کادو و تجهیزات بپردازید!این بازی بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Happy farm Candy day 2.3.4 بازی کار در مزرعه Happy Farm:Candy Day v2.4.3 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 76 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

آیا شما هم به بازی های موتور سواری علاقه دارید؟ بی شک Trial Xtreme پرطرفدارترین بازی موتور سواری تحت اندروید می باشد که با گیم پلی بسیار جذاب خود توانسته است بیش از ۴۰ میلیون دانلود را در سرتاسر جهان به خود اختصاص دهد. در این بازی باید موتور خود را انتخاب کرده و سوار بر آن شده و از روی موانع موجود در بازی می پرید و موانعی مانند: لوله، سنگ، حلقه های متحرک و … را بدون اینکه با آن ها برخورد کرده و تعادلتان را برهم زند در کمترین زمان ممکن و با سرعت رد شوید. این بازی بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Trial Extreme HD v1.1.9 بازی موتور سواری Trial Extreme HD v1.1.9 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 78 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

لایو والپیپر جذابی است که تا به امروز منتشر شده است سادگی و وجود ۶۴ نوع ترکیب رنگ بندی برای انرژی های آزاد شده آن را برای هر سلیقه ای جذاب کرده است .در والپیپر Energy Flow Live Wallpaper قادر خواهید بود تصاویر و رنگ خط های موجود که به انرژی تلقی می شوند را شخصی سازی کنید و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین حساسیت و واکنش به لمس نیز از ویژگی های برترین این لایو والپیپر محسوب می شود. این لایو والپیپر بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Energy Flow Live Wallpaper v1.2.7 لایو والپیپر جریان انرژی Energy Flow Live Wallpaper v1.2.7 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 55 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای را به گوشی یا تبلت اندرویدی شما می آورد که توسط گروه برنامه نویسی FlavioNet ساخته شده . توسط ابزار های مختلفی که در این نرم افزار تعبیه شده است شما می توانید مانند یک تصویربردار و فیلم بردار حرفه ای بهترین فیلم با بهترین خط کنترل تولید نمایید.ویژگی های اصلی نرم افزار امکان تنظیم پارامترهای سنسور ، امکان زوم در حال ضبط ، قابلیت تنظیم کیفیت صدا و… است . این نرم افزار بر روی اندروید ۴.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

Cinema FV 5 v1.20 نرم افزار فیلم برداری Cinema FV 5 v1.20 – اندروید

 

تعداد صفحات : 96

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,064
  • بازدید ماه : 1,064
  • بازدید سال : 64,917
  • بازدید کلی : 305,179