loading...
دانلود نرم افزار | اف سی سافت
آخرین ارسال های انجمن
اف سی سافت بازدید : 731 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

الکس مورفی یک شوهر موفق و یک پدر دلسوز می باشد. در سال ۲۰۲۸ در دیترویت در حین انجام وظیفه الکس مورفی به شدت زخمی می شود. شرکت OmniCorp قصد دارد پروژه را به اسم پروژه پلیس آهنی عملی کند. حال شما هم بخشی از این پروژه می باشید. RoboCop یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی اکشن محصول استودیوی بازی سازی Glu می باشد که بر اساس فیلمی با همین نام طراحی و منتشر گردیده است و با کلاهبرداران، دشمنان و خلافکاران مبارزه نمایید و قانون را در سطح شهر به اجرا در آورید. شما قابلیت های زیادی در هنگام بازی با ROBOCOP دارید. امکان ارتقا اسلحه ها، فناوری ها و لباس های محافظ در این بازی در اختیار شما قرار می گیرد، اما قبل از آن باید امتیازات خود را افزایش داده باشید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

RoboCop%99 v3.0.3 بازی پلیس آهنی RoboCop™ v3.0.3 – اندروید

اف سی سافت بازدید : 674 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور است که ساعت شما را سرگرم می کنید. در این بازی شما در نقش بازیکن می بایستی که گلابی هایی را که در اختیارتان قرار می گیرد را سریع به سمت هدف های مختلف پرتاب کنید تا به داخل کوزه های پایین صفحه ی نمایش بیفتند و علی رغم جمع آوری امتیاز ؛ مراحل و سطح ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و هر چه به نقاط بیشتری شلیک کنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد ! شما می توانید این بازی را به تنهایی یا با دوستان خود انجام دهید تا ببینید کی بیشترین امتیاز را کسب می کند.این بازی کاملا رایگان است ولی یک سری آیتم های اضافه در بازی نظیر حرکات اضافی و جان های اضافی نیاز به پرداخت پول دارند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Papa Pear Saga v1.12.0 بازی سرگرم کننده Papa Pear Saga v1.12.0 – اندروید

اف سی سافت بازدید : 638 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

یک نرم افزاریست که مناسب و کاربردی برای علاقه مندان به خودرو و کسانی که به دنبال خرید و فروش خوردو هستند. در Carfee Car می توانید قیمت انواع خودرو ها را در موبایل خود داشته باشید فقط کافی است مدل خودروی خود را مشخص کنید تا نرم افزار جدید ترین اطلاعات و قیمت و تمامی اطلاعات خودرو ها را در اختیار دارید را در مورد آن خودرو به شما بدهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Carfee Car v1.0 نرم افزار قیمت روز خودرو Carfee Car v1.0 – اندروید

اف سی سافت بازدید : 758 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

Ghost Planes 2014 cover دانلود مستند هواپیماهای نامرئی   Ghost Planes 2014

 

نام مستند: Ghost Planes

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸۴ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

LocateTV

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: بیش از ۸۰ هواپیما از سال ۱۹۴۸ بدون هیچ اثری ناپدید شده اند. مهندسین گرافیک به بازسازی و بازنگری نظریه هایی در این راستا می باشند که آخرین آن ها، هواپیمای گمشده پرواز ۳۷۰ مالزی می باشد و …

 

 

caution دانلود مستند هواپیماهای نامرئی   Ghost Planes 2014 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

اف سی سافت بازدید : 634 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Pudding Monsters عنوان جدید شرکت Zeptolabs است که به خاطر بازی Cut the Rope بسیار معروف شده است. حالا این شرکت با یک بازی پازلی دیگر همانند Cut the Rope می‌خواهد باز هم شما را سرگرم کند، و البته در این کار هم موفق بوده است. Pudding Monsters داستان پودینگ‌هایی است که می‌خواهند با یکدیگر متحد شوند تا آدم‌ها آن‌ها را نخورند! بازی با ظاهری ساده و در عین حال با جلوه‌هایی زیبا شما را تا آخرین مرحله از بازی همراهی می‌کند! ویژگیهای این بازی ۱۰۰ مرحله جالب ، گرافیک فوق العاده زیبای HD ، پشتیبانی از آی کلود و .. است. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

Pudding Monsters 1.2.6 بازی هیولای ژله ای Pudding Monsters 1.2.6 – آیفون ، آیپد و آیپاد

اف سی سافت بازدید : 71 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

Kids for Cash cover small دانلود مستند سینمایی Kids for Cash 2014

 

نام مستند: Kids for Cash

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: کودکان برای پول، نام مستندی دردناک می باشد که در آن روایت اشتباهی بزرگ در امریکا را به نمایش می گذارد. قضاوتی که بیش از ۳۰۰۰ کودک را بی خانمان کرد و حال به بررسی زندگی آن ها و تاثیری که بر روی زندگی فعلی آن ها گذاشته است پرداخته می شود و …

 

 

caution دانلود مستند سینمایی Kids for Cash 2014 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

اف سی سافت بازدید : 68 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ای که هم اکنون برای شما کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده شده است، شامل ۳۰ آهنگ برتر می باشد که توسط گیتار آکوستیک نواخته شده اند و تاثیر بسزایی در آرامش بخشیدن به شما دارند. این مجموعه را می توان در ۴ژانر الکترونیک، آکوستیک، نیو ایج و چیل اوت نیز دانست. مدت زمان کلی آن برابر با ۱۲۱ دقیقه می باشد که با کیفیت عالی MP3 320 می توانید در یک فایل فشرده در ادامه مطلب آن ها را دریافت نمایید.

 

30 Chillout Acoustic Tracks cover مجموعه 30 آهنگ آرامش بخش آکوستیک   Mellow Acoustic Moods: 30 Chillout Acoustic Tracks 2014

 

 

caution مجموعه 30 آهنگ آرامش بخش آکوستیک   Mellow Acoustic Moods: 30 Chillout Acoustic Tracks 2014 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

اف سی سافت بازدید : 69 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

The Illusionist 2010 cover small دانلود انیمیشن شعبده باز   The Illusionist 2010

 

نام انیمیشن: The Illusionist – شعبده باز

ژانر: انیمیشن، درام، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: یک شعبده باز فرانسوی متوجه می شود که دیگر نمی تواند کار کند و باید بازنشسته شود و به اسکاتلند سفر می کند، جایی که زن جوانی را ملاقات می کند. ماجراجویی آن ها باعث تغییر زندگی هر دو آن ها برای تمامی عمرشان می شود و …

 

 

caution دانلود انیمیشن شعبده باز   The Illusionist 2010 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

اف سی سافت بازدید : 71 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

 

Ernest and Celestine 2012 cover small دانلود انیمیشن ارنست و سلستین   Ernest and Celestine 2012

 

نام انیمیشن: Ernest and Celestine – ارنست و سلستین

ژانر: انیمیشن، درام، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BRRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن مجبوب و دوست داشتنی ارنست و سلستین، روایت دوستی عجیب یک خرس و موش می باشد. کلستین که یک کارآموز دندانپزشکی است، وجه مشترکی بین خود و خرس بیچاره ای که در خیابن ها به نوازندگی موسیقی می پردازد می بیند و …

 

 

caution دانلود انیمیشن ارنست و سلستین   Ernest and Celestine 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

اف سی سافت بازدید : 56 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۲۹ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×2560 آماده شده اند .

 

Mixed Wallpapers مجموعه 129 والپیپیر جذاب با موضوعات مختلف   Mixed Wallpapers

 

 

caution مجموعه 129 والپیپیر جذاب با موضوعات مختلف   Mixed Wallpapers توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

تعداد صفحات : 96

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,111
  • بازدید ماه : 1,111
  • بازدید سال : 64,964
  • بازدید کلی : 305,226