loading...
دانلود نرم افزار | اف سی سافت
آخرین ارسال های انجمن
اف سی سافت بازدید : 64 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جوابگو باشد. این ابزار که نسخه جدید آن ۴ روز قبل ارائه گردید قابلیت های بیشماری دارد. اولین و مهم ترین خصوصیت این دانلود منیجر رایگان بودن آن است که دیگر به هیچ گونه کرک یا فایل جداگانه ای نیاز نداشته و پس از نصب هم به راحتی قابل استفاده خواهد بود. قابلیت های معمول که در اکثر نرم افزارهای مشابه هم وجود دارد در GetGo Download Manager هم گنجانده شده است. سازگاری با مرورگرهای رایج از جمله نسخه های مختلف IE و Mozilla Firefox ، سرعت بالا در دریافت فایل ها از طریق تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر ، امکان Pause زدن چند باره در طول دانلود یک فایل ، قابلیت زمان بندی دانلود ها و چندین و چند قابلیت دیگر که معمول با کمی تغییرات در اکثر نرم افزارها قابل مشاهده خواهند بود.

 

GetGo Download Manager 5.0.0.2145 نرم افزار مدیریت حرفه ای دانلود GetGo Download Manager 5.0.0.2145

 

اف سی سافت بازدید : 176 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

 

Pidgin v2.10.7 نرم افزار پیام رسان چند منظوره Pidgin v2.10.7

 

اف سی سافت بازدید : 89 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند.

 

Waterfox 30.0 نرم افزار مرورگر فایرفاکس 64 بیتی Waterfox 30.0

 

اف سی سافت بازدید : 64 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

تعداد نرم‌افزارهای پیام‌رسان یا مسنجر کم نیست اما بارها اخبار گوناگونی را درباره شنود مکالماتشان توسط هکرها یا دولت‌ها شنیده‌اند و با نگرانی آن ها را دنبال می‌کنند. بنابراین وجود یک نرم‌افزار پیام‌رسان امن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به حساب می‌آید.نرم افزار Brosix که توسط یک شرکت بلغاری که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شده و تولید شده است با استاندارد رمزنگاری پیشرفته میتواند باعث شده پیام‌ها غیرقابل شنود و غیرقابل ردگیری باشند. قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر و کنترل آن یکی دیگر از امکانات است که دیگر نیاز به نرم افزار های Team viewer نباشد .

 

Brosix v3 6 5 نرم افزار مسنجر امن Brosix v3 6 5

 

اف سی سافت بازدید : 81 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

یکی از پرطرفدارترین مسنجرها می باشد که توسط آن قادر به اشتراک گذاری فایل و برقراری چت و گفتگو نوشتاری، صوتی و ویدئویی با افراد دیگر در سرتاسر جهان هستید. شما می توانید به اتاق های گفتگو (chat rooms) ملحق شوید، یک ویدئو کنفرانس ایجاد کنید، به ارسال ایمیل های صوتی بپردازید و به طور همزمان با ۶ فرد دیگر گفتگوی ویدئویی داشته باشید و همچنین با استفاده از Paltalk میتوانید به بسیاری از پروتکل های پیام رسانی پشتیبانی می شوند از جمله آنها عبارتند از: یاهو، AIM ،ICQ و …

 

PalTalk v11 3 نرم افزار مسنجر پال تالک PalTalk v11 3

 

اف سی سافت بازدید : 49 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزاری مفید جهت ایجاد شبکه های امن بر روی اینترنت را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار یک کارت شبکه مجازی را به سیستم شما اضافه می کند.این کارت شبکه مجازی همان کار کارت شبکه واقعی را انجام می دهد . شما می توانید با اسفاده از این کارت شبکه کامپیوتر هایی را با هم شبکه کنید .هنگامی که شما عضوی از یک شبکه باشید، می توانید به عنوان یک سرور و یا یک کلاینت با اعضای دیگر چت کنید و نیز توسط ممنوعیت کلاینت ها و یا ایجاد ادمین های جدید، شبکه را مدیریت کنید. امکان برقراری ارتباطی امن با استفاده از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی SSL روی شبکه های عمومی و خصوصی، قابلیت اتصال تمام مشتریان شبکه خود به یکدیگر، فراهم کردن دسترسی کاربر به کامپیوتر خاص از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

 

LogMeIn Hamachi 2.2.0.214 Final نرم افزار ساخت شبکه های خصوصی مجازی LogMeIn Hamachi 2.2.0.214 Final

 

اف سی سافت بازدید : 52 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

 

uTorrent.Cover دانلود آسان و راحت از تورنت با uTorrent 3.4.2 Build 32343 Stable

 

اف سی سافت بازدید : 86 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

 

BitTorrent.Cover دانلود راحت و آسان از تورنت با BitTorrent 7.9.2 Build 32344 Stable

 

اف سی سافت بازدید : 189 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera.Cover نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera 22.0 Build 1471.50 Final

 

اف سی سافت بازدید : 102 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

Skype.Cover تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.16.0.105

 

اف سی سافت بازدید : 57 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

 

Internet.Explorer.Cover نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107

 

اف سی سافت بازدید : 67 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یک نرم افزار متفاوتی است و ویژگی آن ذخیره صفحات html وب و اجرای آن ها در ویندوز می باشد. این نرم افزار کد هایی از نظیر HTML, CSS, JavaScript, Images, etc به طور کامل پشتیبانی می کند و یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار قابلیت ویرایش صفحات ذخیره شده در نرم افزار می باشد. نسخه ای که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم نسخه Poratble نرم افزار بوده و کافیست سریالی که در داخل فایل قرار داده ایم را وارد نرم افزار کرده و اجرا کنید.

 

Html.Complier.Cover اجرا صفحات اچ تي ام ال در ويندوز با نرم افزار HTML Compiler 1.8

 

اف سی سافت بازدید : 93 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe.Flash.Player.Cover پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.70

 

اف سی سافت بازدید : 74 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 9 Final

 

اف سی سافت بازدید : 59 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

Mozilla Firefox نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.1 Final

 

اف سی سافت بازدید : 56 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

 

uTorrent.Cover دانلود آسان و راحت از تورنت با نرم افزار µTorrent 3.4.1 build 31227 Stable

 

اف سی سافت بازدید : 47 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پس از موفقیت های فراوان نسخه های موبایل وایبر، هم اکنون نسخه ویندوز آن نیز منتشر شده است. برای کسانی که با Viber آشنایی ندارند باید گفت که با این برنامه شما قادر خواهید بود که به صورت نامحدود و ۲۴ ساعته به آشنایان پیام ارسال کنید و یا با آنها مکالمه از طریق اینترنت داشته باشید. وایبر در میان رقبای خود مانند Whatsapp و … می توان گفت بهترین بوده و از همه مهمتر کاملا رایگان می باشد. شایان ذکر است که برای استفاده از وایبر در ویندوز باید نسخه موبایل آن را در تلفن همراه خود داشته باشید چرا که کد فعال سازی به تلفن همراه شما ارسال می شود. برای فعال سازی کافیست بعد از اجرا برنامه شماره موبایل خود را همراه با کد کشور (ایران +۹۸) وارد کنید و کد نمایان شده در نسخه موبایل را در کامپیوتر وارد کنید، سپس می توانید از امکانات بی نظیر این برنامه در کامپیوترتان نیز بهره مند شوید.

 

Viber.Cover ارتباط رایگان متنی و صوتی با نرم افزار Viber v3.1.1

 

اف سی سافت بازدید : 48 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در صورتی که به یک نرم افزار مطمئن و سریع جهت دانلود ویدئو نیاز دارید، Bigasoft Video Downloader Pro قطعا نرم افزاریست که شما دنبالش هستید. این نرم افزار پر قدرت قادر است ویدئو های با کیفیت را از قبیل HD, HQ, 3D  که آنلاین پخش می شوند را ذخیره کرده و به فرمت های  MP4, AVI, WMV, MOV, MKV, FLV, MPG, VOB  تبدیل کند. همچنین می توانید ویدئو ها را به نسخه موبایل تبدیل کنید.  یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این نرم افزار امکان ذخیره صوت ویدئو به فرمت های  MP3, AAC, AC3, WAV, WMA, FLAC, OGG می باشد، به طور خلاصه می توان گفت با نرم افزار Bigasoft Video Downloader Pro هر نوع ویدیویی را می توانید با هر کیفیتی دانلود کنید.

 

Biagosoft.Video.Downloader.Pro.Cover دانلود انواع ويدئو با Bigasoft Video Downloader Pro 3.3.0.5246 Multilanguage

 

اف سی سافت بازدید : 44 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Classroom Spy Pro محصول شرکت EduIQ این اجازه را به شما میدهد تا هر کاری که افراد متصل به شبکه در پشت رایانه ها انجام میدهند را بدون اینکه از پشت میز کارتان بلند شوید مشاهده نمایید و رایانه ها را نظارت کنید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در کلاس های درس و کافی نت ها میباشد و به کمک مدیر سیستم میتوانید تمام فعالیت هایی را که افراد انجام میدهند مشاهده نمایید. همچنین میتوان تصاویر را با رایانه دانشجویان و دانش آموزان در کلاس به اشتراک گذاشت و سخنرانی خود و نمایش کارها را به راحتی انجام داد.

 

classroom spy professional 3 9 17 1 مدیریت کامپیوترهای در شبکه Classroom Spy Professional 3.9.17.1

 

اف سی سافت بازدید : 66 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

وردپرس یکی از محبوبترین CMS های مدیریت سایت می باشد که برای داشتن بازدیدکننده ی بیشتری می توانید با این ویدئوهای آموزشی همراه شوید تا پیکربندی دو پلاگین معروف سئو در وردپرس یعنی All in One SEO Pack و Yoast’s WordPress SEO را یادبگیرید و بهترین آمار را برای وبسایت خود به ارمغان بیاورید . وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.همچنین نسخه ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

 

WordPress Plugins SEO آموزش پلاگین های سئوی وردپرس WordPress Plugins: SEO

 

اف سی سافت بازدید : 52 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

 

opera new نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 21.0 Final

 

اف سی سافت بازدید : 84 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

 

Mozilla Firefox 29.0 Final نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.0 Final

 

اف سی سافت بازدید : 54 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برنامه ای رایگان و کم حجم برای افزایش سرعت دانلود و همچنین مدیریت فایل های دانلود می باشد . این برنامه ی متن باز به شما امکان دانلود فایل و یا وب سایت کامل را از طریق HTTP, HTTPS و FTP می دهد . با قابلیت Stop و ادامه دانلود ، دیگر نگران قطع شدن دانلود خود نباشید و به راحتی در زمانی دیگر عملیات دانلود را از سر بگیرید . از سایر قابلیت های این دانلود منیجر می توان به هماهنگی کامل با مرورگرهای وب ، افزایش ۶۰۰ درصدی سرعت دانلود ، زمان بندی دانلود ، یکپارچه سازی با آنتی ویروس ، کنترل ترافیک مصرفی ، دانلود یکجای وب سایت و … اشاره کرد .

 

Free Download Manager مدیریت آسان دانلود با Free Download Manager 3.9.4.1468

 

 

اف سی سافت بازدید : 68 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

 

AVG Internet Security 2014 اینترنت سکوریتی قدرتمند ای وی جی AVG Internet Security 2014 14.0 Build 4577 x32/x64

 

اف سی سافت بازدید : 136 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

– این ویدئوهای آموزشی شما را با مراحل تکنیکی و پیشرفته تری از ایجاد و مدیریت سایت با CMS متن باز دروپال ۷ آشنا می کنند . مربی Tom Geller به شما نشان می دهد تا چگونه محبوب ترین ماژول های دروپال را پیکر بندی کنید . ادغام سایت با رسانه های اجتماعی ، آموزش اتصال FTP به سایت ، مدیریت داده های phpMyAdmin و یونیکس ، ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، تهیه نسخه پشتیبان از سایت و … از جمله آموزش های این درس های آموزشی خواهند بود که آموزشی دیگر از کمپانی بزرگ Lynda هستند .

 

Drupal 7 Advanced Training آموزش حرفه ای کار با دروپال 7   Drupal 7 Advanced Training

 

اف سی سافت بازدید : 195 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SQLite.Expert.Professional_KamyabOnline.Com

SQLite Expert نرم افزاری قدرتمند میباشد که برای مدیریت بر پایگاه داده ای SQLite طراحی شده است. SQLite یک پایگاه داده کوچک (حجمی در حدود ۵۰۰ KB) که به زبان C در قالب یک کتابخانه (Library) نوشته شده است و از پایگاه داده‌های RDBMS به حساب می‌آید. این پایگاه داده بدون لیسانس (Public Domain)، آزاد و Open Source منتشر می‌شود. مزیت این پایگاه داده‌ای تک فایلی با حجم کم و عدم وابستگی به سیستم‌عامل می باشد. دارای محیط مدیریتی خوب که تمامی امکانات آن را پوشش می‌دهند. تنها مشکل این پایگاه داده عدم پشتیبانی از تمامی امکانات استاندارد SQL می‌باشد که ضعفی بزرگ برای آن محسوب می‌شود. به وسیله این نرم افزار شما می توانید اقدامات مدیریتی لازم و ویرایش قسمت های مختلف پایگاه داده ای خود را به راحتی انجام دهید.

 

اف سی سافت بازدید : 46 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 7 Final

 

اف سی سافت بازدید : 75 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

 

Video2Webcam 3.4.7.8 1 ارسال ویدیو بدون وب‌کم Video2Webcam 3.4.7.8

 

 

اف سی سافت بازدید : 51 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

line android مسنجر محبوب LINE 4.2.1   اندروید

 

 

password مسنجر محبوب LINE 4.2.1   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download مسنجر محبوب LINE 4.2.1   اندروید لینک دانلود – 14 مگابایت | لینک کمکی

 

 

اف سی سافت بازدید : 49 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

مدیریت یک وب کم مستلزم استفاده از نرم افزاریست که بتواند ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار کرده و امکانات جانبی دیگری هم به کاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که هریک بسته به نیاز کاربران خدماتی ارائه می دهند ؛ هرچند اکثر نرم افزارهایی که قابلیت برقراری ارتباط به وبکم ها را دارند تا حدودی هم امکان مدیریت آن را فراهم می کنند اما برای نمونه نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست که در کنار مدیریت افکت های بسیار زیبایی را هم در کنار تصاویر وب کم قرار می دهد که به جذابیت کار کمک زیادی می کند. قابلیت ساخت وبکم مجازی در این نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار است ؛ یعنی حتی اگر کاربری به صورت سخت افزار هم یک وبکم نداشته باشد می تواند از تصاویر مجازی به عنوان تصاویر خروجی وبکم استفاده کند. این نرم افزار را می توانید از دانلودها دریافت کنید.

 

WebcamMax 1 مدیریت بر وبکم WebcamMax 7.8.2.8

 

اف سی سافت بازدید : 77 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (1)

در این دوره های آموزشی VTC با راه های تامین امنیت شبکه های اینترنتی بی سیم آشنا خواهیم شد . مربی کهنه کار Bobby Rogers به شما روش های امنیت شبکه های بی سیم را نشان می دهد . علاوه بر این چگونگی نظارت بر شبکه های بی سیم ، کرک کردن WEP و WPA را فرا خواهید گرفت . تکنولوژی شبکه‌های بی‌سیم، با استفاده از انتقال داده‌ها توسط اموج رادیویی، در ساده‌ترین صورت، به تجهیزات سخت‌افزاری امکان می‌دهد تا بدون‌استفاده از بسترهای فیزیکی همچون سیم و کابل، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شبکه‌های بی‌سیم بازهٔ وسیعی از کاربردها، از ساختارهای پیچیده‌ای چون شبکه‌های بی‌سیم سلولی -که اغلب برای تلفن‌های همراه استفاده می‌شود- و شبکه‌های محلی بی‌سیم (WLAN – Wireless LAN) گرفته تا انوع ساده‌ای چون هدفون‌های بی‌سیم، را شامل می‌شوند. از سوی دیگر با احتساب امواجی همچون مادون قرمز، تمامی تجهیزاتی که از امواج مادون قرمز نیز استفاده می‌کنند، مانند صفحه کلیدها، ماوس‌ها و برخی از گوشی‌های همراه، در این دسته‌بندی جای می‌گیرند. طبیعی‌ترین مزیت استفاده از این شبکه‌ها عدم نیاز به ساختار فیزیکی و امکان نقل و انتقال تجهیزات متصل به این‌گونه شبکه‌ها و هم‌چنین امکان ایجاد تغییر در ساختار مجازی آن‌هاست.

 

W Security Course آموزش امنیت شبکه های وایرلس Wireless Security Course

 

اف سی سافت بازدید : 72 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

این نرم افزار جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد . برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت  عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . و برنامه را باز کنید Sign in کلیک کنید و وارد نرم افزار شوید . و روی فایل مورد نظر خود کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox فایل های خود را آپلود کنید . این برنامه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی استفاده میکند که فایل ها برای کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نشود . این برنامه را می توانید از دانلودها دریافت کنید.

 

Dropbox 2.6.29 اشتراک گذاری آسان فایل ها Dropbox 2.7.11

 

اف سی سافت بازدید : 83 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید.این نرم افزار از وبسایت دانلود ها قابل دانلود است . 

 

TeamViewer 9.0.27614 مدیریت سیستم از راه دور TeamViewer 9.0.27614

 

اف سی سافت بازدید : 66 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 34.0.1847.116 Final

 

 

اف سی سافت بازدید : 55 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسرهای معمول کرک کردن را نخواهد داشت. این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار باتوجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی میکند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

 

FileZilla 3.8.0 دسترسی به FTP با FileZilla 3.8.0

 

اف سی سافت بازدید : 87 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

اتوکدی برای طراحی سیستم های کنترل الکتریکی، که بخش مهمی از  نمونه سازی دیجیتال است می باشد و به شما اجازه می دهدکه سریعتر وموثرتر و با هزینه ای پایین طراحی کنید. توابع تخصصی و یک کتابخانه گسترده ای از نمادها می تواند به بهبود کارایی، از بین بردن خطر اشتباهات و اطمینان از صحت اطلاعات کمک کند. قابلیت های اتوکد برق به طور خودکار برای  مهندسی برق و بهره وری از تولید نقشه های کاری تهییه شده است. این نرم افزار، نرم افزاری برای طراحان کنترل های الکتریکی می باشد. این نرم افزار شامل تمامی امکانات Autodesk® AutoCAD® به همراه مجموعه ای کامل از امکانات CAD الکتریکی شامل کتابخانه ای عظیم از نشانه ها و ابزارهایی برای خودکار سازی مراحل طراحی الکتریکی می باشد.

 

Autodesk AutoCAD Eelectrical v2015 cover طراحی سیستم های کنترل الکتریکی با Autodesk AutoCAD Electrical 2015

 

 

source طراحی سیستم های کنترل الکتریکی با Autodesk AutoCAD Electrical 2015 توضیحات نصب: ۱) یکی از سریال نامبرهای زیر را به عنوای سریال نصب انتخاب نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال های نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال ها را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹

۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸

۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵

۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

 

اف سی سافت بازدید : 71 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

یک نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت می باشد . این نرم افزار کسانی که از Dial-up استفاده میکنند می تواند خیلی مفید باشد . این نرم افزار یکی از نرم افزار های کمپانی jordysoft می باشد . ابزار های برنامه Internet Speed Booster و Internet Accelerator می باشد . این نرم افزار تقویت کننده سرعت اینترنت شما می باشد . این نرم افزار در ویندوز های ۹۵ , ۹۸ , windows me , xp , vista ,2003, 7 ,8 تست شده و اجرا می شود . این نرم افزار یکی سری از تغییرات CONFIG و تنظیمات ویندوز اعمال میکند که باعث بهینه سازی اینترنت شما خواهد شد . شما می توانید این نرم افزار را در ADSL , Dialup و lanserver و Local و ویندوز سرور خود را به راحتی افزایش دهید . گفته می شود که به طور خوکار ویندوز شما ۲۰ درصد از پهنای باند اینترنت شما استفاده میکند قابلیت این نرم افزار به این صورت هست ۲۰% را به ۱۰۰ درصد تبدیل خواهد کرد . این نرم افزار برای کاربران گرامی دانلودها امکان دانلود است .

 

Internet Cyclone بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت Internet Cyclone 2.20

اف سی سافت بازدید : 53 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 28.0 Final

 

اف سی سافت بازدید : 90 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (1)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.5 Final

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,132
  • بازدید ماه : 1,132
  • بازدید سال : 64,985
  • بازدید کلی : 305,247