loading...
دانلود نرم افزار | اف سی سافت
آخرین ارسال های انجمن
اف سی سافت بازدید : 78 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

لایو والپیپر جذابی است که تا به امروز منتشر شده است سادگی و وجود ۶۴ نوع ترکیب رنگ بندی برای انرژی های آزاد شده آن را برای هر سلیقه ای جذاب کرده است .در والپیپر Energy Flow Live Wallpaper قادر خواهید بود تصاویر و رنگ خط های موجود که به انرژی تلقی می شوند را شخصی سازی کنید و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین حساسیت و واکنش به لمس نیز از ویژگی های برترین این لایو والپیپر محسوب می شود. این لایو والپیپر بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Energy Flow Live Wallpaper v1.2.7 لایو والپیپر جریان انرژی Energy Flow Live Wallpaper v1.2.7 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 95 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

 

Photo.Collage.Max.Cover زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.3.0.6

 

 

اف سی سافت بازدید : 78 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers P6 مجموعه 120 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

اف سی سافت بازدید : 95 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

نام اصلی این مجموعه Beautiful background with ornaments نام دارد . این مجموعه وکتوری از بک گراند های مربوط به زیورالات می باشد ، این وکتور را می توانید در طراحی ها استفاده کنید ، البته برای باز کردن وکتور نیاز به برنامه دارید . سه نرم افزار پیشنهاد می شود برای باز کردن وکتور ها Adobe Illustrator , Corel , Photoshop ، این سه نرم افزار می توان گفت بهترین هستن ، Adobe Illustrator انتخاب اول برای ویرایش و مدیریت وکتور ها می باشد و فتوشاپ هم کامل Vector ها را ساپوت نمی کند.در صورت باز کردن این فایل ها در نرم افزار Adobe Illustrator  و Corel فایل ها به صورت لایه باز اجرا می شود و شما می توانید هرگونه تغییری در فایل بدهید بدون پایین آمدن کیفیت .برای باز کردن فایل های EPS ,ai و WMf در فتوشاپ طرح مورد نظر به صورت یک لایه در قسمت Layer اضافه می شود و برای کارهای معمولی و بدون ویرایش فایل می توان استفاده کرد.

 

Beautiful background with ornaments دانلود وکتور پس زمینه زیور آلات Beautiful background with ornaments

 

اف سی سافت بازدید : 55 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

مجموعه آیکون امروز آیکون های پول و سکه می باشد ، البته برای باز کردن به برنامه های Adobe Illustrator و Photoshop نیاز دارید.فرمت این آیکون ها TIFF می باشد که البته در قالب فایل وکتور می باشد . این مجموعه را می توانید در طراحی ها استفاده شود و حتی برنامه نویسان هم می توانن استفاده کنن

 

Money Flat Icons 2 cector مجموعه آیکون های اسکانس و سکه در قالب فایل TIFF

 

اف سی سافت بازدید : 77 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

  این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی دانلودها ، مجموعه ای از ۱۳۰ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

Excelent Landscapes HD Wallpapers 142 130 والپیپر طبیعت Excelent Landscapes HD Wallpapers

 

اف سی سافت بازدید : 60 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود. یکی دیگر از امکانات نرم افزار توانایی تغییر شکل صورت و بهبود آن است. برای مثال لاغر کردن صورت یا اضافه کردن گونه و… از قابلیت های این نرم افزار است. PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند.
 

 

PhotoInstrument 6.9 رتوش تصاویر با نرم افزار PhotoInstrument 6.9

 

 

اف سی سافت بازدید : 128 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

.

این ویلای زیبا که در عکس مشاهده میکنید در رشت ساخته شده است و متعلق به یکی از پولدارهائی است که در تهران زندگی میکند. لازم به ذکر است که سرو صدای این ویلا در محافل خبری خارجی هم از جمله VOA News و BBC News شنیده شده و تمامی عکسهای این ویلا را با ذکر جزئیات کامل و متراژ پوشش کامل خبری دادند و حتی آنرا با کاخ سفید مقایسه کردند.

 

اف سی سافت بازدید : 75 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

تصاویر فوق العاده زیبای گرافیکی Top great wallpaper

.

مجموعه ۱۸ والپیپر زیبا و گرافیکی آتشین با کیفیت فوق العاده بالا آماده دانلود میباشد . این والپیپرها با حجم کم میباشد و مناسب دانلود برای همه کاربران عزیز سایت مستردانلود است .

.

 

اف سی سافت بازدید : 91 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود تقویم سال 1390 برای کامپیوتر

چند هفته ای تا آغاز سال جدید باقی مانده از همین رو مستردانلود تقویم سال ۱۳۹۰ را در قالب عکس هایی با موضوع طبیعت برایتان آماده کرده است. تعداد این عکس ها ۱۲ عدد بوده که هر کدام مربوط به یکی از ماه های سال ۱۳۹۰ می باشد و روز شمار آن ماه به صورت کم رنگ بر روی عکس حک شده است. شما می توانید با قرار دادن این تصاویر به عنوان پس زمینه دسکتاپ علاوه بر داشتن یک پس زمینه بسیار زیبا از تقویم آن نیز استفاده کنید.

 

اف سی سافت بازدید : 72 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه تصاویر زیبا از آدمک های کوچک سه بعدی

در این پست برای شما عزیزان ، مجموعه تصاویر زیبا از آدمک های کوچک سه بعدی را آماده دانلود کردیم.این تصاویر از کیفیت بالای برخوردار است.فرمت این تصاویر JPG بوده و در سایز ۵۰۰۰*۴۰۰۰ پیکسل تهیه شده است. این مجموعه تصاویر زیبا و با کیفیت که شامل ۵ عکس میباشد را در یک فایل فشرده شده در اختیار شما قرار داده ایم. با دانلود این تصاویر و استفاده به عنوان تصویر زمینه دسکتاپ خود نهایت لذت را ببرید.امید است این مجموعه توانسته باشد نظر شما را جلب کند.

 

اف سی سافت بازدید : 65 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 

محافظ صفحه بسیار زیبای Focus Screensaver v 1.3
محافظ صفحه بسیار زیبای Focus Screensaver v 1.3 یک Screensaver جدید و جالب با کارایی متفاوت می باشد .
اگر دوست ندارید Screensaver بر روی سیستم داشته باشید و یا اگر دلتان نمی خواهد کسی از نوشته های روی صفحه دسکتاپ شما سر در بیاورد کافیست به Focus Screensaver اعتماد کنید .

به هنگام ورود به محیط Screensaver صفحه دسکتاپ شما همانند یک شیشه مات میشود بدون اینکه عکسی یا فایلی از دسکتاپ کم یا زیاد شود . در قسمت Screensaver و در منوی تنظیمات شما می توانید شدت کدر شدن صفحه دسکتاپ خود را که به صورت پیش فرض ۱۰ می باشد از ۰ تا ۲۰ تغییر دهید . با کوچکترین حرکت موس یا کیبرد صفحه به حالت قبل بر می گردد .

قبل از دریافت این فایل دقت نمایید که بر روی سیستم شما Net Framework 3.5 نصب شده باشد .

.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,092
  • بازدید ماه : 1,092
  • بازدید سال : 64,945
  • بازدید کلی : 305,207