loading...
دانلود نرم افزار | اف سی سافت
آخرین ارسال های انجمن
اف سی سافت بازدید : 55 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزاریست که جهت ضبط ، تنظیم ، ویرایش ، میکس ، پردازش فایل های صوتی ، صدا گذاری ، برش صدا و تمام فعالیت های حرفه ای که میشود در راستای فایل های صوتی انجام داد به شما کمک خواهد کرد ! این نرم افزار قدرتمند با ویژ گی ها و خاصیت های منحصر به فردش تا به حال موفق به کسب چند جایزه ی بین المللی معتبر از سازمان های متبوعه نیز شده است ! از جمله بهینه سازی هایی که در این نسخه از نرم افزار ارائه شده می توان به مواردی همچون : قابلیت ویرایش آیتم های چندگانه MIDI ، سبک سازی نوین با مخلوط کردن چند آهنگ در یک تراز ، ویرایش و بهینه سازی ظاهر نرم افزار توسط کاربر مورد نظر به دلخواه ، قابلیت ویرایش خطی فایل های صوتی متراکم ، بهبود کیفیت و تنوع خروجی ها ، پشتیبانی از پلاگین های بیشتر و … را می توان نام برد .

 

Cockos.Reaper.Cover ضبط ، تنظیم ، ویرایش فایل های صوتی با Cockos REAPER 4.7

اف سی سافت بازدید : 78 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

می توان گفت بهترین مبدل فایل های ویدئویی HD می باشد، این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدئویی و از فرمت های صوتی از قبیل  پشتیبانی می کند، علاوه بر ویژگی های ذکر شده این نرم افزار همچنین قابلیت ویرایش ویدئو نظیر اضافه کردن افکت، چسباندن ویدئو های مختلف به هم، حذف صحنه های دلبخواه و اضافه کردن واترمارک به ویدئو را دارد. در صورتی که به یک مبدل قدرتمند نیاز دارید، نرم افزار Aiseesoft HD Video Converter آن چیزیست که شما دنبالش هستید.

 

Aiseesoft.VidConverter.Cover مبدل قدرتمند فرمت هاي ويدئويي اچ دي Aiseesoft HD Video Converter 6.3.62.23154

 

اف سی سافت بازدید : 944 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

NewblueFX.Titler.Pro.v3.0.140423_KamyabOnline.Com

در این پست از وب سایت کمیاب آنلاین با معرفی نرم افزار NewblueFX Titler در خدمت شما هستیم. NewblueFX Titler نرم افزاری قدرتمند و بسیار کاربردی به منظور ایجاد نوشته های مختلف بر روی ویدیوها می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع نوشته ها به صورت چند بعدی با افکت های مختلفی را بر روی فیلم ها نمایش دهید، کار پیچیده ای وجود ندارد زیرا این نرم افزار تمامی کارهای پردازش را انجام خواهد داد و فقط این شما هستید که متن را خواهید نوشت، همچنین تکست های شما می تواند دارای افکت نیز باشد، شما می توانید تعیین کنید که چگونه این نوشته ها نمایش داده شود، همچنین این نرم افزار با پشنیباتی از پردازنده های چند هسته ای عملیات ذخیره سازی را نیز با سرعت بسیار بالاتری انجام خواهد داد.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

  • وارد کردن تصاویر و عکس ها بعنوان لایه بر روی متن و دیگر امکانات استفاده از تصاویر
  • استفاده از امکان برداری و زوایای چرخشی و دادن دستور چرخش از جانب شما
  • استخراج پروژه به صورت مستقل و استفاده در نرم افزارهای قابل اجرا
  • پیش نمایش از پروژه ساخته شده توسط شما قبل از اجرای نهایی
  • افکت ها و حالات حرکت و چرخش پیش فرض در این نرم افزار
  • کتابچه راهنما برای انیمشین سازی کاربر
  • ساخت آثار سه بعدی و دو بعدی
  • سازگاری با انواع ویندوزها

 

اف سی سافت بازدید : 202 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

– مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. SONY Vegas Pro نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. SONY Vegas Pro این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

Sony Vegas Pro 13 ویرایش حرفه ای فیلم با Sony Vegas Pro 13.0 Build 290 x64

 

اف سی سافت بازدید : 66 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

– عکس های دیدنی و جذابی که بیان کننده دید خلاقانه شما می باشند را تهیه می کند. در محیط ویرایشی PhotoDirector می توانید یک تجربه متفاوت از پشتیبانی فایل های RAW را برای دوربین های Canon و Nikon داشته باشید و به پتانسیل گسترده ای از خلاقیت خود پی ببرید. برای دگرگون کردن و انتقال عکاسی شما ارتباط با DirectorZone، به اشتراک گذاری و دانلود نامحدود، از قبل برای شما تنظیم شده است. به آسانی می توانید دسته ها و کتابخانه های بزرگی از عکس ها را مدیریت کنید. عکاسان حرفه ای و کسانی که برای سرگرمی عکاسی می کنند می توانند کارهای خود را با PhotoDirector 2014 انجام دهند.

 

PhotoDirector Suite ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر با CyberLink PhotoDirector Suite 5.0.5026

 

 

اف سی سافت بازدید : 60 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار VSO Blu-ray Converter Ultimate 3.2.0.64 به شما امکان می دهد تا فایلهای ویدئویی با فرمتهای Blu-ray و AVCHD را به انواع فرمت های ویدیویی مانند PS3 ، XBOX360 ، DivX ، IPhone ، iPad و VSO تبدیل نمایید. همچنین می توانید.زیرنویس فیلم ها را با DVD هماهنگ کنید تا زیرنویسها به طور مستقیم به DVD اضافه شوند.از قابلیت های این نرم افزار می توان به ظاهر زیبا ، سرعت بالا و قالبیت نصب بر روی ویندوز ٧ نام برد.

 

VSO DVD Converter Ultimate 3.2.0.6 تبدیل Blu ray به فرمت های ویدئویی با VSO Blu ray Converter Ultimate 3.2.0.64

 

 

اف سی سافت بازدید : 75 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

 

Video2Webcam 3.4.7.8 1 ارسال ویدیو بدون وب‌کم Video2Webcam 3.4.7.8

 

 

اف سی سافت بازدید : 65 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

r نرم افزاری قدرتمند بر پایه فلش می باشد که به شما بدون داشتن هیچ گونه دانش نرم افزاری قبلی ، این امکان را می دهد تا به ساخت فیلم های آموزشی محاوره ای بپردازید. این برنامه میانجی و محیط بسیار ساده ای دارد که می توانید پس از چند دقیقه به آن عادت کنید. این نرم افزار تمامی ابزار را در اختیار شما قرار میدهد تا از برنامه در حال اجرای خود تصویربرداری کرده و آنرا با توجه به مصالح و کارایی مورد نیاز خود ویرایش کنید. از نکات برجسته این نرم افزار می توان به قابلیت صداگذاری بر روی فیلم ضبط شده اشاره کرد که این کار فرایند یادگیری را بیش از بیش افزایش میدهد.

 

Tanida Demo Builder ساخت فیلم آموزشی Tanida Demo Builder 9.3.0.4

 

 

اف سی سافت بازدید : 49 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

 

Wondershare Video Editor ویرایش فایل های ویدئویی با Wondershare Video Editor 3.6.0.2

 

 

اف سی سافت بازدید : 64 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و ارائه ها در کنفراس ها تماما به صورت تصویری و بصری می باشد. در زمینه آموزش ، مسلما ارائه تصویر و صوت میتواند درصد بسیار بالایی در گیرا بودن مطلب داشته باشد. ساختن فیلم های آموزشی مربوط به ویندوز نیازمند نرم افزاری جهت ضبط تصویر محیط ویندوز و نرم افزارها و یا بازی ها می باشد. همچنین بعد از ضبط تصویر نیاز به ایجاد صوت یا اضافه کردن نوشته یا برجسته کردن و به اصطلاح highlight کردن می باشد که تمامی این نیازها با نرم افزار BB FlashBack Pro قابل حل است. این نرم افزار قدرتمند میتواند با ضبط تصویر از محیط ویندوز به همراه صدا و با امکانات لازم جهت ویرایش و اضافه کردن نکات به فیلم گرفته شده ، نرم افزار کامل برای ساخت فیلم ها و ارائه های تصویری باشد.

 

BB FlashBack Pro 4.1.9.3121 فیلم برداری از صفحه با BB FlashBack Pro 4.1.9.3121

اف سی سافت بازدید : 128 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری رایگان با کاربرد ساده برای کار با فایل های ویدیویی MKV و فرمت های دیگر صوتی و ویدیویی می باشد. این نرم افزار مجموعه کوچکی از ابزار های مورد نیاز برای دستکاری در فایل های ویدویی تشکیل شده است که برای شما امکان ساخت ، جداسازی ، ویرایش ، ادغام ، ترکیب ، استخراج صدا و ویدیو و زیر نویس را فراهم می سازد. این نرم افزار علاوه بر کار با فرمت MKV از فرمت های دیگر ویدیویی از قبیل AVI, MPEG, MP4, MPEG, Ogg/OGM, RealVideo, MPEG1/2, h264/AVC, Dirac, VC1 و کدک های ویدویی VP9,IVF,Matroska,WebM و فایل های صوتی AAC, FLAC, MP2, MP3, (E)AC3, DTS/DTS-HD, Vorbis, RealAudio و اکثر فرمت های زیرنویس SRT, PGS/SUP, VobSub, ASS, SSA پشتیبانی کامل خواهد کرد.

اف سی سافت بازدید : 154 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

KLite Mega Codec برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Mega Codec Pack 10.4.0

 

 

اف سی سافت بازدید : 302 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید

 

Free Studio 6.2.16.327 مدیریت فایل های مالتی مدیا Free Studio 6.2.16.327

 

اف سی سافت بازدید : 680 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن فایل های ویدئویی و صوتی خود را به فرمت هایی نظیر AVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV تبدیل کنید. این برنامه محدوده ی وسیعی از فرمت های ویدئویی و صوتی را پشتیبانی می کند و حتی قادر است فایل های صوتی و تصویری شما را جهت پخش بر روی دستگاه هایی نظیر mobile phone, mp4 player, personal computer, television و سازگار با آن ها تبدیل کند.

 

Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186 تبدیل آسان فرمت های ویدئویی Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186

 

اف سی سافت بازدید : 71 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer

3.8.0.121 که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی

سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی

و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV,

MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS

باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از

زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود

که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های

مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته

در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند

را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی

پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و

BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

اف سی سافت بازدید : 365 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

MediaCoder 0.8.29 کدک فایل های تصویری MediaCoder 0.8.29

مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ و ۸ می باشد که دیگر پیغام های خطای

مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ،

اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز

توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.کیفیت برنامه در

تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت

مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند

و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی

را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,049
  • بازدید ماه : 1,049
  • بازدید سال : 64,902
  • بازدید کلی : 305,164