loading...
دانلود نرم افزار | اف سی سافت
آخرین ارسال های انجمن
اف سی سافت بازدید : 503 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

داستان بازی Aliens Drive Me Crazy سفینه های مختلفی به زمین نفوذ کرده اند و با از دست رفتن ارتباطات ماهواره‌ای زمین ؛ خطر بزرگی زمین را تهدید می کند! هم اکنون وظیفه ی شماست که با تاکتیک های چریکی خود بر ماشین خود سوار شوید و با زیر گرفتن انواع دشمنان مختلف به پایگاه بیگانگان برسید و انواع کارفرمایان و اشغالگران را نابود سازید! در بازی Aliens Drive Me Crazy سبک بی پایان ، شما باید سوار بر ماشینتان شوید و هرج و مرج به وجود آمده را کنترل کنید ! فضایی ها به سرزمینتان حمله کرده اند و این وظیفه شماست که در یک ماجراجویی هیجان انگیز ، آنها و رئیس هایشان را از زمین بیرون کنید . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Aliens Drive Me Crazy 1.0.0 بازی ماشین سواری Aliens Drive Me Crazy v1.0.0 – آیفون و آیپد و آیپاد

اف سی سافت بازدید : 59 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار KakaoTalk Free Calls نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای برقرای تماس رایگان و ارسال رایگان پیامک می باشد که بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان پیدا کرده است. این نرم افزار که بسیار قوی تر از برنامه های مشابه از جمله ویبر عمل کرده و با آن می توانید به صورت رایگان با کیفیتی عالی به چت کردن و یا صحبت کردن با دوستان خود بپردازید. از امکانات این دیگر نرم افزار میتوان به برقراری تماس صوتی با کیفیت بالا ، دارا بودن بیش از ۲۵۰ شکلک فوق العاده زیبا و بامزه برای استفاده در چت ، به اشتراک گذاری فیلم ها و … اشاره کرد . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

KakaoTalk Free Calls %26 Text 4.4.2 مسنجر محبوب KakaoTalk Free Calls & Text 4.4.2 – اندروید

اف سی سافت بازدید : 279 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

این بازی که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده بود هم اکنون در اندروید عرضه شده و داستان بازی Kingdom’s Heyday از زمانی شروع می شود که پادشاه بزرگ سرزمین خوشبختی برای کسب افتخارات و هم چنین غنائم بسیار برای کشورش، با کشتی به کشوری دیگر لشگرکشی می کند و دختر او مجبور به اداره سرزمین می شود. این دختر با این که باهوش و زیرک است ولی تجربه بسیار کمی در اداره یک کشور مستثل داشته و حال شما باید در امورات اداره سرزمینشان به او کمک کنید. شما در این بازی به طور مداوم در جنگ ها شرکت می کنید و همواره بر گستردگی سرزمین خود می افزایید.این بازی بر روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Kingdom%92s Heyday 1.0.1 بازی استراتژیک پادشاهی Kingdom’s Heyday 1.0.1 – اندروید

اف سی سافت بازدید : 58 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

داستان بازی Samurai Defender به این صورت است که مدت ها پیش یک روح شیطانی برای تسخیر قلعه ای که بیش از چندین ده ها غیر قابل تسخیر بود را اقدام کرده و قصد فتح قلعه و از بین بردن مردم را دارد, از شما به عنوان یک سامورایی خواسته میشود که برای شهر خود افتخار آفرینی کنید و به دفاع از مرز بوم خود در برابر این شیاطین و نابودی آنها بپردازید.شما فرمانده این جنگ هستید و باید زمانی که دشمنان به قلعه نزدیک می شوند سربازانتان را برای مقابله با آنها بفرستید. این بازی گرافیک ساده ای دارد. این بازی بر روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Samurai Defender 1.4.1 بازی سامورایی Samurai Defender 1.4.1 – اندروید

اف سی سافت بازدید : 63 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

نیماز که احتمالا با اسم آن آشنایی داشته باشید یکی از پرطرفدارترین مسنجر های اندروید و دیگر پلتفرم ها از جمله PC می باشد . Nimbuzz به شما این امکان را می دهد که به راحتی با دوستان خود در یاهو ، G talk ، فیس بوک و لایو مسنجر به گفتگو بپردازید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید و از داشتن یک مسنجر کامل لذت ببرید ! این برنامه امکاناتی نظیر چت روم را نیز دارد که می توانید به آنها کانکت شوید و اتصال آن نیز بسیار سریع و سبک می باشد که می توانید حتی با اینترنت GPRS نیز به آن ها وصل شوید .برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

Nimbuzz Messenger 3.1.0 مسنجر نیم باز Nimbuzz Messenger 3.1.0 – اندروید

اف سی سافت بازدید : 60 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

تجربه یک رانندگی واقعی و مسابقات جذاب جاده خاکی را داشته باشید بازی ULTRA4 Offroad Racing امتحان کنید ! ULTRA4 Offroad Racing یک بازی ماشین مسایقه‌ای سه بعدی است که در آن با بهترین خودروهای بیابانی به انجام مسابقات هیجان‌انگیز می‌پردازید و پویاترین رانندگی آفرود را بر روی موبایل تجربه می‌کنید.انواع ماشین های بسیار بزرگ با ظاهری بسیار زیبا و کم نظیر در اختیار بازیکن قرار می گیرد که با آن ها در مکان هایی کاملا سه بعدی به مسابقات مختلف مشغول شود و ساعت ها خود را سرگرم سازد.این بازی بر روی اندروید ۳٫۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

ULTRA4 Offroad Racing v1.18 بازی مسابقات جاده خاکی ULTRA4 Offroad Racing v1.18 – اندروید

اف سی سافت بازدید : 72 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، Zepto Lab نسخه‌ی جدید بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و شخصیت زیبا و بامزه بازی سوار بر یک ماشین زمان شده و با هریک از نسل های قبلی خود به بازی می پردازد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Cut the Rope Time Travel HD v1.3.2 بازی سرگرم کننده Cut the Rope: Time Travel HD v1.3.2 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 59 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Light This Up v1.4.1 باید شما باید با وصل کردن قطعات گوناگون پازل ، لامپ ها را روشن کنید . همچنین برای بالا رفتن مراحل ، مقداری دانش الکترونیک نیز کمکتان خواهد کرد . از ویژگی های این بازی میتوان به دارای ۸۰ مرحله ی متفاوت ، گیم پلی زیبا ، گرافیک رتینا و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به سیستم عامل iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Light This Up v1.4.1 بازی پازل Light This Up v1.4.1 – آیفون و آیپد و آیپاد

 

اف سی سافت بازدید : 104 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

استیک من ها شخصیت های ساده و یک دست سیاه پوشی که بازی های آنان عمدتا با گرافیک و گیم پلی ساده و اعتیاد آور هستند! در بازی Stickman Soccer v2.4 یک فوتبال حرفه ای با انیمیشن های جذاب را تجربه کنید. با اینکه این بازی ساده به نظر می رسد اما می تواند شما را به خوبی سرگرم خودش کند. تیم ملی مورد نظر خود را انتخاب کنید و با بازی های خود ،به رتبه خود بیفزایید. امکان انتخاب ۳ نوع سختی متفاوت ،۲ مدل بازی ۱۱نفره یا ۴ نفره ،حالت تمرینی ، گرافی زیبا و متفاوت و گیم پلی خوب از ویژگی های این بازی زیباست. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Stickman Soccer v2.4 بازی فوتبال Stickman Soccer v2.4 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 404 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

مطمئنا حتی اگر انتخاب شما یکی از بهترین و بالاترین مدل های htc و سامسونگ هم که باشد با این حجم نرم افزارها و مخصوصا بازی های دیتا دار جدید به این مشکل آزار دهنده یعنی پر شدن فضای مموری داخلی و فضای App گوشی برخورد کرده اید . یکی از مشکلات اصلی کاربران دارای اسمارت فون های اندرویدی مواجه شدن با کمبود حافظه می باشد به گونه ای که با نصب چندین بازی اچ دی حافظه ی گوشی تمام شده و دیگر نمی توانند بازی های دلخواهشان را نصب کنند! FolderMount Premium 2.6.4 برنامه کاربردی مخصوص گوشی های روت شدی اندرویدی که در صورت کمبود فضای داخلی گوشی ، امکان انتقال فولدر برنامه یا بازی های موجود در حافظه داخلی گوشی را به حافظه SD ( خارجی ) منتقل به شما میدهد. در واقع کار این نرم افزار به این صورت است که با حفظ نام و پوشه برنامه یا بازی مورد نظر شما در مموری داخلی فقط دیتاهای حجیم داخل پوشه مورد نظرتان را با پوشه ای با اسم مشابه به مموری خارجی یا مموری اکسترنال انتقال می دهد . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

FolderMount Premium 2.6.4 نرم افزار انتقال دیتا FolderMount Premium 2.6.4 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 44 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

داستان بازی Ninja Chaos 1.2 نینجا های آشوبگر را به تصویر میکشد که تصمیم می گیرند برای دفاع از شهر خود از دست نیرو های ستمگر قیام کننده و از توان های رزمی خود برای شکست دشمنان استفاده کنند. در بازی Ninja Chaos 1.2 که ساخته شرکت HAB Studio است مهارت های خود را افزایش دهید ، در بین شخصیت های مختلف نینجا با سرعت حرکت کنید ، حملات مختلفی را به نمایش بگذارید و با استفاده از قدرت های خاص دشمنان را شکست دهید. ویزگی های این بازی گرافیک سه بعدی پیشرفته با پشتیبانی از رزولوشن‌های بالا ، قابلیت ارتقاء شخصیت ، آیتمهای افزایش دهنده قدرت و … است . برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Ninja Chaos 1.2 بازی نینجا Ninja Chaos 1.2 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 71 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

– بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک پنجمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

Android Collection Pack پک پنجم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Android Collection Pack

 

- آموزش استفاده از برنامه ها و بازی ها :

مرحله اول : فایل های با پسوند APK را در مموری کارت خود کپی نمایید .

مرحله دوم : به تنظیمات گوشی > applications بروید و تیک گزینه allow installation from unknown sources را بزنید.

مرحله سوم : از طریق فایل منیجر به SD کار خود بروید و برنامه و بازی ها را نصب نمایید (برای نصب بعضی از برنامه ها و بازی ها گوشی شما می بایست روت شده باشد)

مرحله چهارم : برای دیتا بازی ها آن ها را در پوشه "Sdcard/Android/Obb/" و یا "sdcard/android/Data/" کپی نمایید.

 

اف سی سافت بازدید : 92 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.

 

viber android دانلود نرم افزار ارتباطی Viber 4.2.0.1733   اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 47 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پس از موفقیت های فراوان نسخه های موبایل وایبر، هم اکنون نسخه ویندوز آن نیز منتشر شده است. برای کسانی که با Viber آشنایی ندارند باید گفت که با این برنامه شما قادر خواهید بود که به صورت نامحدود و ۲۴ ساعته به آشنایان پیام ارسال کنید و یا با آنها مکالمه از طریق اینترنت داشته باشید. وایبر در میان رقبای خود مانند Whatsapp و … می توان گفت بهترین بوده و از همه مهمتر کاملا رایگان می باشد. شایان ذکر است که برای استفاده از وایبر در ویندوز باید نسخه موبایل آن را در تلفن همراه خود داشته باشید چرا که کد فعال سازی به تلفن همراه شما ارسال می شود. برای فعال سازی کافیست بعد از اجرا برنامه شماره موبایل خود را همراه با کد کشور (ایران +۹۸) وارد کنید و کد نمایان شده در نسخه موبایل را در کامپیوتر وارد کنید، سپس می توانید از امکانات بی نظیر این برنامه در کامپیوترتان نیز بهره مند شوید.

 

Viber.Cover ارتباط رایگان متنی و صوتی با نرم افزار Viber v3.1.1

 

اف سی سافت بازدید : 43 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

– بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک چهارمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Android Collection Pack پک چهارم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Android Collection Pack

 

اف سی سافت بازدید : 62 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی ۲۰۴۸ یک بازی فوق‌العاده ساده و در عین حال جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی فکری شما باید خانه‌هایی که شماره‌های یکسان دارند را به یکدیگر بچسبانید تا تبدیل به یک خانه‌ی جدید با شماره‌ای بیشتر شوند… مثلاً با چسباندن دو خانه شماره‌ی ۲ به‌یکدیگر، یک خانه با شماره‌ی ۴ خواهید ساخت… بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی خانه‌ها پر شوند و دیگر خانه‌ای خالی نماند. نهایتاً امتیاز خود را می‌توانید مشاهده کنید و با دوستانتان برای رکورد بالاتر رقابت کنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

2048 بازی زیبا و فکری 2048   آیفون و آیپد

 

اف سی سافت بازدید : 59 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی ۲۰۴۸ یک بازی فوق‌العاده ساده و در عین حال جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی فکری شما باید خانه‌هایی که شماره‌های یکسان دارند را به یکدیگر بچسبانید تا تبدیل به یک خانه‌ی جدید با شماره‌ای بیشتر شوند… مثلاً با چسباندن دو خانه شماره‌ی ۲ به‌یکدیگر، یک خانه با شماره‌ی ۴ خواهید ساخت… بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی خانه‌ها پر شوند و دیگر خانه‌ای خالی نماند. نهایتاً امتیاز خود را می‌توانید مشاهده کنید و با دوستانتان برای رکورد بالاتر رقابت کنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

2048 android بازی زیبا و فکری 2048   اندروید

اف سی سافت بازدید : 61 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Infected.Souls.v1.0.11_KamyabOnline.Com

os-support-icon_KamyabOnline.Comandroid-icon_KamyabOnline.Com

Infected Souls یک بازی اکشن و زیبا در مورد آخرالزمان سلاح های بیولوژیکی می باشد. کنترل منحصر بفرد بازی این امکان را به شما می دهد تا به دشمنانتان نهایت صدمه را بزنید، همچنین امکان بهره گیری از سلاح های خودکار در بازی وجود دارد. دشمنان را نابود کرده و اشتباهات گذشته خود را اصلاح کنید.

 

اف سی سافت بازدید : 97 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Clockwork.Tales.v1.1_KamyabOnline.Com

os-support-icon_KamyabOnline.Comandroid-icon_KamyabOnline.Com

زمین لرزه های بسیار شدیدی در تمام نقاط دنیا اتفاق افتاده و باعث نابودی شهرها و خانه ها می شود. دکتر آمبروز یکی از افرادی است که در حال مطالعه بر روی پدیده این علت فراطبیعی می باشد. او باید برای ادامه تحقیقات خود به شهر کوچکی که در کنار یک کوه واقع شده است سفر کند. حال شما باید علت این زمین لرزه ها را کشف کرده و راهی برای متوقف کردن آن پیدا کنید، قبل از اینکه تمام دنیا با خاک یکسان شود!

 

 

روش نصب بازی:
با اجرای فایل apk به نصب بازی بپردازید. در صورتی که بازی دارای فایل دیتا بود آنرا از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی استخراج شده را در مسیر SDcard/Android/Obb/ کپی نمایید.

 

اف سی سافت بازدید : 170 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

– گربه و سگ دوست داشتنی یعنی گارفیلد و دوستش اودی برگشته اند ! گارفیلد بخاطر تنبل بودن خود یک ربات تمیزکاری برای خودش تهیه می کند، غافل از اینکه این ربات برای تمیز کردن او دست به هرکاری می زند ! از دست این ربات اتوماتیک فرار کنید تا جان سالم به در ببرید . برای پیروزی می بایست ۱۵ مرحله ی سه بعدی بازی را پست سر بگذارید .

 

Garfields Escape دانلود بازی فرار گارفیلد Garfields Escape v1.0.5   آندروید

 

 

اف سی سافت بازدید : 626 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

– شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

Android Collection Pack مجموعه برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید 2014 Android Collection Pack

 

 

اف سی سافت بازدید : 67 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

– شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

Best Paid Android Pack مجموعه برنامه ها و بازی های جدید آندروید Best Android Pack

 

اف سی سافت بازدید : 64 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Block Fortress: War یکی از زیرمجموعه‌های بازی Block Fortress است که چندی پیش توانست به یکی از بازی‌های موفق موبایل تبدیل شود. این بازی که در سبک بازی پرطرفدار Minecraft است به‌شما اجازه می‌دهد با ساخت 'بلوک'های مکعبی شکل، دنیای خود را بسازید. اما نکته‌ای که این سری بازی‌ها را جذاب می‌کند امکان بازی چندنفره است. شما باید با یک استراتژی مناسب بتوانید در برابر حملاتی که به‌شما می‌شود مقاومت کنید. همچنین  ۵ نژاد گوناگون در این بازی وجود دارد که هرکدام نیروها و بلوکها مختص به‌خود را دارند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

block fortress war بازی زیبای Block Fortress: War 1.0.1   آیفون و آیپد

اف سی سافت بازدید : 50 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio با یک سری تازه از بازی Angry Birds با نام Epic تلاش در افزایش محبوبیت این بازی دارد. در این بازی به‌صورت نوبتی (Turn-based) پرندگان و خوکها با یکدیگر مبارزه می‌کنند! هر تیم با کمک سلاح‌های خود حملاتی را به گروه مقابل انجام می‌دهد تا وقتی که همه‌ی افراد یک تیم شکست بخورند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds epic بازی محبوب Angry Birds Epic 1.0   آیفون و آیپد

اف سی سافت بازدید : 69 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

clash of clans بازی سرگرم کننده Clash of Clans 5.172   آیفون و آیپد

اف سی سافت بازدید : 66 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند.

 

clash of clans android بازی زیبای Clash of Clans 5.113.2   اندروید

اف سی سافت بازدید : 127 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده جذاب Plants vs Zombies ساخت کمپانی معروف PopCap است . بازی نیاز به فکر و تمرکز بالا و البته سرعت عمل مناسب دارد.در این بازی زامبی ها در برابر گیاهان مقابله می کنند که شما گیاهان هستید و نباید اجازه ی نزدیک شدن و ورو آن ها را به خانه بدهید، باید با کاشتن موانع بر سر راه زامبی های مهاجم مانع از ورود انها به داخل خانه شوید.هر لحظه به تعداد گیاهان و زامبی ها افزوده می شود و بازی با هیجان فوق العاده ی ادامه پیدا می کند. این بازی به علت زیبایی و سبک فوق العاده اش قرار است بر روی XBox360 نیز منتشر شود.این بازی به شدت اعتیاد اور است.

 

اف سی سافت بازدید : 133 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

Angry Birds Seasons

راهنمای جستجو: دانلود بازی موبایل , بازی آیفون, دانلود بازی آی پاد , آیفون , انگری بردز Iphone , نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین , Angry Birds Winter , بازی جدید موبایل , Game For ios , Iphone Game

——————

 

اف سی سافت بازدید : 77 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

Mini Ninjas-MasterDL.Com

 

بازی فوق العاده Mini Ninjas علاوه بر موفقیت در بخش کامپیوتر در بخش موبایل نیز موفق بوده است. بر همین اساس این بازی زیبا را با فرمت جاوا برای شما آماده کرده ایم. بازی در رزولوشن ۶۴۰*۳۶۰ می باشد.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

اف سی سافت بازدید : 92 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

Fast_Five_Java_[MasterDL.Com]

 

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Fast Five محصول شرکت گیم لافت عرضه شد. این بازی از گرافیک و کیفیت بسیار عالی برخوردار است. از ویژگی های مهم این بازی می توان به امکانات فوق العاده جالب و زیاد جهت تغییر قطعات اتومبیل و همچنین اسپرت کردن آن اشاره کرد. این بازی موبایل را به صورت جاوا برای رزولوشن های ۱۷۶×۲۲۰ , ۲۴۰×۳۲۰ , ۳۶۰×۶۴۰ پیکسل می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

اف سی سافت بازدید : 72 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

Roboros 2-MasterDL.Com

 

بازی موبایل بسیار زیبا، فکری و در عین حال هیجان انگیز Roboros 2 که این بازی موبایل به صورت جاوا برای گوشی های سونی اریکسون و نوکیا سری ۶۰ و سری ۴۰ می باشد که با حجمی کم می توانید این بازی موبایل را در سایت مستر دانلود در قسمت ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

 

اف سی سافت بازدید : 85 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

Crysis Blood Warriors-[MasterDL.Com]

 

بازی بسیار زیبای Crysis Blood Warriors که این بازی موبایل به صورت جاوا بوده و این بازی موبایل در سال ۲۰۱۱ برای گوشی های تحت جاوا دارای رزولوشن تصویر:

۱۲۸×۱۲۸

۱۲۸×۱۶۰

۱۷۶×۲۰۸

۱۷۶×۲۲۰

۲۰۸×۲۰۸

۲۴۰×۳۲۰

۳۲۰×۲۴۰

۳۶۰×۶۴۰

پیکسل عرضه شده است که هم اکنون این بازی موبایل را می توانید در سایت مستر دانلود دریافت نمایید .

 

توجه : فایل زیپ حاوی ۸ نسخه ی متفاوت از بازی در رزولیشن های متفاوت است.

.

 

اف سی سافت بازدید : 79 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

 

The Sims Medieval-[MasterDL.Com]

 

 The Sims Medieval که این بازی موبایل به صورت جاوا بوده و توسط EA Mobile در سال ۲۰۱۱ برای رزولوشن های:

۱۷۶×۲۲۰

۲۴۰×۳۲۰

۳۲۰×۲۴۰

پیکسل عرضه شده است که می توانید این بازی موبایل را در سایت مستر دانلود در قسمت ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

اف سی سافت بازدید : 59 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

EA Cricket 2011 - MasterDL.Com

دنلود بازی موبایل جدید EA Cricket 2011 که این بازی موبایل محصولی از EA Mobile سال ۲۰۱۱ بوده که برای گوشی های دارای سایز اسکرین

۱۷۶×۲۰۸

۲۴۰×۳۲۰

۳۵۲×۴۱۶

۳۶۰×۶۴۰

پیکسل عرضه شده است و این بازی Cricket  را  می توانید در ادامه ی مطلب با فرمت جاوا در سایت مستر دانلود دریافت نمایید.

 

اف سی سافت بازدید : 48 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

Mobi Table Tennis 1.0-[ MasterDL.Com]

.

دانلود بازی موبایل که این بازی تنیس روی میز توسط NextWave  در سال ۲۰۱۱ به صورت رایگان برای گوشی های دارای سایز صفحه نمایش ۳۶۰×۶۴۰  پیکسل تولید و عرضه شده است که می توانید این بازی موبایل را در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

اف سی سافت بازدید : 70 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

MTV_Stuntmania_240x320(www.MasterDL.Com)

.

این بار از سایت بزرگ مستر دانلود ، بازی جدید و جذاب MTV Stuntmania را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

اف سی سافت بازدید : 79 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

WormsForts3D java[www.MasterDL.Com]

.

این بار از سایت بزرگ مستر دانلود ، بازی جدید و جذاب  WormsForts3D  را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

اف سی سافت بازدید : 58 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

Aphalt Urban GT 2 3D [MasterDL.Com]

.

این بار از سایت بزرگ مستر دانلود ، بازی جدید و جذاب Aphalt Urban GT 2 3D را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

اف سی سافت بازدید : 59 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

Generator Rex-[MasterDL.Com]

.

 Generator Rex که این بازی به صورت جاوا بوده و در سال ۲۰۱۱ توسط Global Fun برای گوشی های جاوا دارای رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰, ۳۶۰×۶۴۰ پیکسل عرضه شده است که در ادامه ی مطلب می توانید این بازی جاوا را دریافت نمایید.

 

اف سی سافت بازدید : 53 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

FIFA-12

بازی محبوب فوتبال واقعی که همانند گذشته توسط شرکت موفق گیم لافت تولید شده است این بار با گرافیکی بهتر و استادیوم های واقعی تر ، جو فوتبال واقعی را به شما هدیه می دهد.
با این بازی شما میتوانید تجربه ی یک فوتبال فوق العاده را در گوشی خود داشته باشید.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,141
  • بازدید ماه : 1,141
  • بازدید سال : 64,994
  • بازدید کلی : 305,256