loading...
دانلود نرم افزار | اف سی سافت
آخرین ارسال های انجمن
اف سی سافت بازدید : 64 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جوابگو باشد. این ابزار که نسخه جدید آن ۴ روز قبل ارائه گردید قابلیت های بیشماری دارد. اولین و مهم ترین خصوصیت این دانلود منیجر رایگان بودن آن است که دیگر به هیچ گونه کرک یا فایل جداگانه ای نیاز نداشته و پس از نصب هم به راحتی قابل استفاده خواهد بود. قابلیت های معمول که در اکثر نرم افزارهای مشابه هم وجود دارد در GetGo Download Manager هم گنجانده شده است. سازگاری با مرورگرهای رایج از جمله نسخه های مختلف IE و Mozilla Firefox ، سرعت بالا در دریافت فایل ها از طریق تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر ، امکان Pause زدن چند باره در طول دانلود یک فایل ، قابلیت زمان بندی دانلود ها و چندین و چند قابلیت دیگر که معمول با کمی تغییرات در اکثر نرم افزارها قابل مشاهده خواهند بود.

 

GetGo Download Manager 5.0.0.2145 نرم افزار مدیریت حرفه ای دانلود GetGo Download Manager 5.0.0.2145

 

اف سی سافت بازدید : 176 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

 

Pidgin v2.10.7 نرم افزار پیام رسان چند منظوره Pidgin v2.10.7

 

اف سی سافت بازدید : 89 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند.

 

Waterfox 30.0 نرم افزار مرورگر فایرفاکس 64 بیتی Waterfox 30.0

 

اف سی سافت بازدید : 64 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

تعداد نرم‌افزارهای پیام‌رسان یا مسنجر کم نیست اما بارها اخبار گوناگونی را درباره شنود مکالماتشان توسط هکرها یا دولت‌ها شنیده‌اند و با نگرانی آن ها را دنبال می‌کنند. بنابراین وجود یک نرم‌افزار پیام‌رسان امن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به حساب می‌آید.نرم افزار Brosix که توسط یک شرکت بلغاری که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شده و تولید شده است با استاندارد رمزنگاری پیشرفته میتواند باعث شده پیام‌ها غیرقابل شنود و غیرقابل ردگیری باشند. قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر و کنترل آن یکی دیگر از امکانات است که دیگر نیاز به نرم افزار های Team viewer نباشد .

 

Brosix v3 6 5 نرم افزار مسنجر امن Brosix v3 6 5

 

اف سی سافت بازدید : 81 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

یکی از پرطرفدارترین مسنجرها می باشد که توسط آن قادر به اشتراک گذاری فایل و برقراری چت و گفتگو نوشتاری، صوتی و ویدئویی با افراد دیگر در سرتاسر جهان هستید. شما می توانید به اتاق های گفتگو (chat rooms) ملحق شوید، یک ویدئو کنفرانس ایجاد کنید، به ارسال ایمیل های صوتی بپردازید و به طور همزمان با ۶ فرد دیگر گفتگوی ویدئویی داشته باشید و همچنین با استفاده از Paltalk میتوانید به بسیاری از پروتکل های پیام رسانی پشتیبانی می شوند از جمله آنها عبارتند از: یاهو، AIM ،ICQ و …

 

PalTalk v11 3 نرم افزار مسنجر پال تالک PalTalk v11 3

 

اف سی سافت بازدید : 49 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزاری مفید جهت ایجاد شبکه های امن بر روی اینترنت را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار یک کارت شبکه مجازی را به سیستم شما اضافه می کند.این کارت شبکه مجازی همان کار کارت شبکه واقعی را انجام می دهد . شما می توانید با اسفاده از این کارت شبکه کامپیوتر هایی را با هم شبکه کنید .هنگامی که شما عضوی از یک شبکه باشید، می توانید به عنوان یک سرور و یا یک کلاینت با اعضای دیگر چت کنید و نیز توسط ممنوعیت کلاینت ها و یا ایجاد ادمین های جدید، شبکه را مدیریت کنید. امکان برقراری ارتباطی امن با استفاده از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی SSL روی شبکه های عمومی و خصوصی، قابلیت اتصال تمام مشتریان شبکه خود به یکدیگر، فراهم کردن دسترسی کاربر به کامپیوتر خاص از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

 

LogMeIn Hamachi 2.2.0.214 Final نرم افزار ساخت شبکه های خصوصی مجازی LogMeIn Hamachi 2.2.0.214 Final

 

اف سی سافت بازدید : 50 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

نام مجموعه نرم افزاری قدرتمند در زمینه کار با سندهای متنی و نامه های اداری می باشد که ه شما امکان مدیریت فایل های آفیس با فرمت های DOC/DOCX/TXT/XLS/XLSX/PPT/PPTX و اجرای فایل های PDF را می دهد.این آفیس از ۴۵ زبان از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند. از ویژگی های این نرم افزار نمایش انواع اشیاء های گرافیکی ، جستجوی کلمات، بزرگنمایی و … است . این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Kingsoft Office 6.0.2 نرم افزار پردازشگر قدرتمند اسناد متنی Kingsoft Office 6.0.2 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 64 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های کنترل ونظارت اندروید میباشد . این برنامه جزئیات دستگاه اندرویدی شما را به صورت گرافیکی به شما نمایش میدهد که عبارت اند از نمایش وضعیت باطری ، نمایش وضعیت پردازنده و رم، نمایش میزان مصرف اینترنت ، نمایش وضعیت وای فای و بلوتوث و دارای ویجت های مختلف است.نرم افزار Android Tuner نیاز به روت بودن گوشی شما ندارد ولی برای اینکه بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید اگر گوشیتان روت باشد بهتر است . این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Android%20Tuner%20v1.0.0 نرم افزار بهینه ساز اندروید Android Tuner v1.0.0 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 75 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

یکی از بهترین شبیه سازهای گیتار برای سیستم عامل اندروید می باشد . با این برنامه شما می توانید به راحتی گیتار بنوازید. آهنگ های مورد علاقه خود را بنوازید و از گیتار زدن نهایت لذت را ببرید.برنامه با رابط کاربری زیبا و کاربر پسند بوده و دارای کیفیت صدای عالی می باشد و در این برنامه تمامی صداهای زنده قرار گرفته است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Real Ukulele 1.2.0 نرم افزار شبیه ساز گیتار Real Ukulele v1.2.0 – اندروید

 

اف سی سافت بازدید : 65 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن های متعددی در زمینه ی گالری تصاویر و نمایش عکس ها برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که همه ی ان ها دارای حجم زیادی هستند، QuickPic نام یک برنامه کامل در زمینه فتوگرافی برای سیستم عامل های اندروید است که به شما این امکان را میدهد تا تصاویر موجود در اسمارت فون خود را ضمن دیدن با نهایت کیفیت, بسیار سریعتر مشاهده کنید. ین نرم افزار به دلیل سرعت بالا در مدیریت عکس ها و کسب امتیاز ۴٫۷ بدون شک بهترین گالری تولید شده برای سیستم عامل اندروید است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

QuickPic 3.5.1 نرم افزار مشاهده تصاویر QuickPic 3.5.1 – اندروید

 

تعداد صفحات : 96

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,091
  • بازدید ماه : 1,091
  • بازدید سال : 64,944
  • بازدید کلی : 305,206